Studiereis Kroatië - Reisverslagen van Marjan Kamminga - WaarBenJij.nu Studiereis Kroatië - Reisverslagen van Marjan Kamminga - WaarBenJij.nu

Studiereis Kroatië

Als reisagent moet je natuurlijk op de hoogte blijven van de bestemmingen waar je klanten naartoe willen of zijn geweest. Deze keer ga ik naar Kroatië. Ik ben deelnemer van de Ontdek met Neckermann digitale studiereis Kroatië. Tijdens deze reis maak ik kennis met de mogelijkheden die Kroatië en de Neckermann accommodaties te bieden hebben. We zullen o.a. Tucepi, Makarska en Split gaan bezoeken en de diverse hotels die je hier vindt die via Neckermann en Travel4U worden aangeboden.

Recente Reisverslagen:

Marjan

Op Travel4U.waarbenjij.nu vind je verslagen van (studie)reizen van Marjan Kamminga. Tijdens mijn werk als zelfstandig reisadviseur zie ik veel mooie dingen in de wereld. Ik wil jullie hiervan graag deelgenoot maken. Natuurlijk kan ik je ook adviseren hoe dat jij dezelfde reizen kunt gaan maken en het zelfs voor je boeken. Als zelfstandig reisadviseur ben ik bij Amondo Nederland B.V. aangesloten, je boekt bij mij met ANVR/SGR garantie. Kortom geniet van mijn reisbelevenissen en voor vragen kun je me altijd bereiken via amondo@travel4u.nl

Actief sinds 15 Mei 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7622

Voorgaande reizen:

05 Juni 2017 - 10 Juni 2017

Studiereis Kroatië

17 Mei 2017 - 21 Mei 2017

50jaarburoscanbrit Rally Engeland

Landen bezocht: